|
|
|
|
|
كلاه خود را قاضي كرده و خود را ارزيابي كنيد ؛ دوست داشتيد از كدام نوع آن مي بوديد؟ 1)آناني که وقتي هستند هستند وقتي که نيستند هم نيستند 2)آناني که وقتي هستند نيستند وقتي که نيستند هم نيستند 3)آناني که وقتي هستند هستند وقتي که نيستند هم هستند 4)آناني که وقتي هستند نيستند وقتي که نيستند هستند پيشنهاد مي شود پس از ارزيابي به شرح آن در ادامه مطلب مراجعه فرمائيد... ادامه مطلب |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 13:3 توسط رحیم پور
|
|
||
|
|
|
|
|
ناخن هاي شكننده ناخن هايي هستند كه رطوبت را در خود نگه نمي دارند به همين دليل سطح ناخن خيلي راحت مي شكند. تيروئيد غير فعال يكي ديگر از دلايل خشك و شكننده بودن ناخن ها است البته اين شكنندگي دلايل بسيار متفاوتي دارد. مصرف ويتامين B اين عارضه را بهبود مي بخشدكمبود آهن و يا شستن زياد دست ها هم از علل ديگر خشك و شكننده شدن ناخن ها مي باشد. ناخن سالم اغلب به رنگ صورتي است اما اگر ناخن تغيير رنگ داد نشانه بروز بيماري است.زرد شدن ناخن ها گاهي نشانه عفونت و يا بيماري ديابت است البته خانم هايي كه براي مدت طولاني روي ناخن هايشان لاك مي زنند دچار زردي ناخن مي شوند. |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 12:10 توسط رحیم پور
|
|
||
|
|
|
|
|
مصرف بادام زمینی میزان کلسترول زیانبار و تری گلیسرید خون را کاهش می دهد.چند تن از پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، تاثیر مصرف روزانه 50 گرم بادام زمینی را در یک مدت زمان 4 هفته ای بر 37 بیمار دچار افزایش کلسترول خون بررسی کردند.بر پایه یافته های این تحقیق ، مصرف بادام زمینی به میزان 15 درصد کل انرژی مورد نیاز روزانه ، میزان کلسترول كل ، کلسترول زیانبار یا ال.دی.ال و تری گلیسرید خون را کاهش می دهد.پیش از این نیز بررسی ها تاثیر مفید آجیل از جمله بادام زمینی را در کاهش چربی های زیانبار خون و پیشگیری از بیماری های قلبی نشان داده بود. |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 11:29 توسط رحیم پور
|
|
||
|
|
|
|
|
اگر ميخواهيد سلولهای بدنتان سالم بمانند گلابي بخوريد.ويتامين C موجود در گلابي به سلولها كمك ميكند تا با عفونت مقابله كرده و به جنگ باكتريها و ويروسها بروند. گفتني است خوردن يك گلابي متوسط حدود ۱۱ درصد نياز بدن به ويتامين C و ۹ درصد نياز به مس را تامين ميكند.از سوي ديگر گلابي، غني از فيبر است و اين فيبر به كاهش كلسترول كمك مي كند. همچنين پزشكان معتقدند كه گلابي دشمن سرطان سينه است و احتمال حساسيتزايي آن كمتر از هر ميوه ديگري است.يكي ديگر از ويتامينهاي موجود در گلابي نيز ويتامين K است كه در رابطه با بيماريهاي خوني كارايي دارد. |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 10:53 توسط رحیم پور
|
|
||
|
|
|
|
|
ميوه و سبزيها جهت تامين ويتامينث(C) گوشت بدون چربي، مرغ ماهي، غلات و سبزيهاي تيره جهت تامين ويتامينهاي گروه ب (B1-B2-B6-B12-…) غذاهاي دريايي و غلات جهت تامين روي(Zn) دانههاي روغني و آووکادو جهت تامين ويتامين E هويج سيبزميني سبزيها تيره جهت تامين بتاکاروتن(پيش ويتامين A ) لطفا برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائید... ادامه مطلب |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 10:45 توسط رحیم پور
|
|
||
|
|
|
|
|
مصرف غذاهایی با ايندکس گليسميک پایین به کاهش وزن کمک می کند 1-موادغذايی دارای ايندکس گليسميک پايين (برای کاهش وزن بايستی بيشتر از غذا های اين گروه استفاده نمود) ميوه ها شامل: سيب، آلو، پرتقال.سبزيجات شامل: کلم بروکلی، کلم گل، و ديگر انواع کلم ها، همچنين اسفناج و کرفس. 2. موادغذايی دارای ايندکس گليسميک متوسط، که می توان گاها از آنها استفاده نمود: موز، آناناس، کشمش، برنج قهوه ای، جو دو سر، ذرت، لوبيا ها، نان گندم کامل، نان جو. 3. موادغذايی دارای ايندکس گليسميک بالا که بايد از مصرف آنها در حد امکان پرهيز نمود: خرما، برنج سفيد، نان سفيد، قند و شکر، هندوانه، شيرينيجات، و انواع بيسکوييت ها. درذيل فهرستی از ميوه ها و سبزيجات به همراه ايندکس گليسميک آنهابراي بهره برداري ذكرشده است با اين توضيح كه : مواد غذايی با ايندکس گليسميک کمتر از 55 دارای ايندکس گليسميک پايين ؛ بين 55 تا 70 دارای ايندکس گليسميک متوسط ومواد غذايی با ايندکس گليسميک بيشتر از 70 دارای ايندکس گليسميک بالا می باشند. (گريپ فروت 25 )کلم 10 (آلو 26 )کلم برگ 10(آلو زرد 30) قارچ 10(سيب 38 )پياز 10(هلو 38 )فلفل قرمز 10(آلو سياه 39) هويج 49(توت فرنگی40)نخود فرنگی 48(پرتقال 42 )ذرت 60(هلو 42 )چغندر 64(گلابی 43 )کدو 75 (انگور 46 )آرتيشوک 15 (موز 52) مارچوبه 15(کيوی 58 )کلم گل 15(مانگو 51 )کرفس 15(انجير 61 )خيار 15(کشمش 56 )بادمجان 15(آناناس 66) لوبيا سبز 15(هندوانه 72 )اسفناج 15(خرما 103 )گوجه فرنگی 15(کلم بروکلی10 )لوبيا سويا 15 ادامه مطلب |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 10:1 توسط رحیم پور
|
|
||
|
|
|
|
|
كساني كه در روز دو ليوان يا كمتر آب مينوشند، پنج برابر بيشتر از كساني كه هشت ليوان آب مينوشند به زكام و آنفلوانزا مبتلا ميشوند. به گزارش ايسنا ، پژوهشگران ميگويند كه نوشيدن هشت ليوان آب در روز سبب ميشود كه به زكام و آنفلوانزا مبتلا نشويد. نوشيدن هشت ليوان آب از التهاب و آبريزش بيني نيز جلوگيري ميكند. وقتي كه آب مينوشيد غبار و گرد و خاك كمتر وارد ريه ميشود. كساني كه بويژه در فصل سرما آب كم مينوشند بيش از ديگران در معرض سرماخوردگي و زكام قرار دارند.
ماخذ : سايت مرجع متخصصین ایران |
||
|
+
نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم خرداد 1387ساعت 9:21 توسط رحیم پور
|
|
||